1 de maig 2018


Una altra excursió curta, però que havia d'aprofitar. El Salt del Purgatori, a Centelles, es veu que només hi baixa aigua quan ha plogut molt. Això és el que m'ha comentat una senyora (de Centelles mateix) que també anava a veure'l. I si haig de fer cas a la primera vegada que hi vaig anar, deu ser així. 

I ara, mirant aquella entrada, m'adono que fa just un any. Com pot canviar l'atracció del salt amb una mica (força) de pluja. Del salt solitari que em vaig trobar, a un anar i venir de gent a contemplar-lo. Amb l'hora justa que he tardat en baixar i pujar, he comptat més de 10 persones.


Per a fotògrafs, millor anar-hi pel matí. El Sol es pon just darrera del salt pel que segur que és molt millor amb la llum del matí, que el deu il.luminar de dalt a baix.

Per a tothom, el camí per arribar-hi està degudament senyalitzat, i forma pat del recorregut de la ruta dels molins.

4 comentaris:

  1. Que maco,també i vaig anar fa uns dies,aqui es la primera vegada que hi veig aigua !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ma Àngels, volia anar-hi just després de la pluja però no em va ser possible. Ahir, m'hi vaig parar però no tenia el convenciment de trobar-n'hi, pel que va ser una agradable sorpresa.

      Elimina
  2. Hola Ramon, encara hi has sigut a temps, es car de veure així, jo hi he anat pot ser 5 o 6 cops i no he tingut sort, però ara hi vaig poder anar abans que tu i per a fi el vaig veure en la seva plenitud. Salut company.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, ja vaig veure la teva foto. De fet, va ser la que em va fer entrar el cuc d'anar-hi, tot i que no a la mateixa setmana. Ja es veu que no hi ha tanta aigua.

      Elimina

Llista de blocs