4 d’ag. 2017


Ahir va ser el dia. Davant d'una nit tant calurosa com la que vàrem passar, millor fer-ho prop de l'aigua, no? El Molí Fondo és un lloc de molt fàcil accés, i més després de l'arranjament que hi han fet fa poc.

Ho vaig poder constatar fa un parell de dies. Després d'haver recuperat el contacte a través del fb, em vaig trobar amb l'Hèctor, company de facultat, i la seva familia. Amb l'amic i familia on estaven hospedats vàrem anar a Sant Joan, al captard. I així vaig descobrir que la neteja de la vegetació que s'havia estès sobre les pedres ha deixat molt més al descobert una de les meravelles volcàniques de l'entorn. Ara sí que es poden veure, sense que calgui massa explicacions, les 3 colades.

I així va ser que se'm va posar al cap tornar-hi durant aquests dies de vacances. Però tampoc pensava fer-ho a la nit. Però, ves per on, ahir vaig decidir anar-hi i aquí teniu les meves primeres fotografies nocturnes. Espero que en gaudiu, que sigueu indulgents amb el resultat i que les properes siguin millors.


2 comentaris:

  1. Hola Ramon, des de lloc que no saps on posar-te aquestes nits, no es pot dormir, ací de ben segur que estaves més fresquet i entretingut fent fotos d'una manera diferent, a tu ja t'agrada variar els punts de vista i la manera de veure les coses, m'agraden les fotos, si senyor. Una abraçada i compte amb la calor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Josep, variar però aquesta aigua dolça sempre com a excusa. I, pel que fa les fotos, gràcies però hi ha molt a millorar:)

      Elimina

Llista de blocs