12 de gen. 2014


Aquest no era el meu destí escollit avui quan m'he aixecat. Volia anar a recòrrer la riera de Collfred, començant pel Salt de la Burra i anar baixant fins a la bassa d'en Refer. No és que hi hagi gorgues, però en París Canals, en el seu bloc Ultra Paris, mostra un conjunt de saltirons que valen la pena.

Però només iniciar les primeres rampes de la carretera de Vidrà ja he vist un parell de cotxes de caçadors. He pensat que Collfred quedava lluny i que la batuda del senglar no hi devia arribar. M'he equivocat. Anava pujant i els cotxes continuaven apareixent ... fins arribar a la casa de Collfred. Així que he reculat i m'he dirigit al Salt del Roure, que des del Febrer de fa dos anys que no m'hi arribava.


Repassant el bloc, he vist que totes les imatges estan tirades, situant-me davant del salt, al costat dret. Així que us deixo fotografies de "l'altra cara del salt", la que veus només arribar i baixar fins a l'aigua. He fet un tractament molt natural a excepció de la que us poso per acabar, que és molt semblant a la que vaig fer a Octubre de 2011, i a on podreu veure que els anys també passen pels troncs estirats a la llera del riu.


Per anar-hi, seguiu el camí indicat aquí, a excepció que ara no caldrà que us arribeu a la casa de pagès, sinó que trobareu un indicador de "Salt del Roure" una mica abans.

6 comentaris:

  1. he estat en aquest indret i m'ha agradat veure'l també a l'hivern, en la magnífica fotografia convertit en un glaçó!
    salutacions

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Maria, estic d'acord amb tu, quan el fred apreta i tot queda glaçat, és un lloc meravellós. Sense gel és maco, però no té punt de comparació.

      Elimina
  2. Bones Ramon, m'has fet venir a la memòria que la darrera vegada que hi vaig estar va ser el febrer de fa dos anys, amb tot glaçat, quina meravella vàrem poder veure... per el record ;-)
    Salut!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pere, jo ja estic esperant la glaçada d'aquest any ... a veure si el fred desperta d'una vegada. Sense gel, hi ha massa entrebancs per fer una bona foto de l'entorn. A veure si ens hi trobem :))

      Elimina
  3. Hola Ramon, ha valgut la pena refotografiar-lo, es preciós, ja tinc ganes d'anar-hi, unes fotos fantàstiques com sempre, una abraçada i endavant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Josep. Sempre va bé tornar-hi. I, qui sap, si fa fred i tornaré aviat.

      Elimina

Llista de blocs