15 d’abr. 2012


Aquesta setmana tenia la intenció de presentar-vos una nova gorga i em quedaré amb mitja. Em varen comentar que a l'inici de la via Romana de Capsacosta, just molt a prop del pont que travessa la carretera, n'hi havia una.

Així doncs, després de deixar la Iona amb els seus companys del centre excursionista a la collada de Bracons, i de dubtar si anar a passejar a la fageda de la grevolosa, em vaig dirigir a aquest punt. Per la gent que no el coneix, és el pont que hi ha just després de la casa de colònies La Coromina, coneguda per la seva arquitectura peculiar.

Em vaig posar a caminar amunt, seguint la via romana, mirant de reüll la riera que corria a la meva dreta. Al cap de pocs metres la vaig travessar i, donat que la via s'allunyava massa del llit de la riera em vaig començar a inventar el camí. Però no va ser una bona idea. La riera continuava molt planera i no trobava la gorga enlloc.

...
A l'agafar el corriol de baixada, abans d'arribar a la gorga, vaig treure el cap pel voltant de la casa en runes i vaig descobrir la gorga que apareix a la primera foto. Vaig provar de baixar-hi directe però era massa perillós. Això que vaig baixar a la gorga principal i vaig remuntar el riu com vaig poder. En un punt vaig haver de posar els peus a l'aigua  de la que quasi no els vaig treure fins haver fet la foto.

Així que, tot i que l'objectiu inicial de presentar una nova gorga no s'ha aconseguit, em dono per satisfet. I si voleu un camí molt més curt i clar per arribar-hi, cliqueu aquí.


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Llista de blocs