12 de febr. 2012


Si ahir Dissabte em vaig dedicar a anar en bici, tot i aprofitar fer una foto als caramels de la gorga de la riera de Torrents (us recomano que no us salteu aquesta entrada), no podia deixar passar l'oportunitat de fotografiar el que havia vist a la riera de Riudaura.

Per tant, aquest matí de Diumenge m'he arribat a les basses del Saltant i del Molí de la Plana. El gel no era pas massa consistent però cobria bona part del que normalment és aigua. La visió dels llocs era completament diferent i valia la pena.



5 comentaris:

  1. Quin regal més maco m'has fet sense saber-ho!
    Quantes vegades m'he banyat aquí, i penso continuar fent-lo.
    Un lloc especial, màgic i reconfortant.
    Un paisatge hivernal que no coneixía, sempre he anat a l'estiu quan la vegetació protegeix aquest entorn.
    Moltes gràcies!

    ResponElimina
  2. Noi, aqui si que avui no em vindria pas de gust posar-m'hi de peus. A les Planes no m'han dit res d'escenes semblants aquest hivern, suposo que alguna n'hi deu haver-hi.

    En línia

    ResponElimina
  3. Ona, això de fer un regal sense saber-ho és fabulós. Pel que dius, tens molta relació amb Riudaura...

    Quim, a Les Planes hi baixa massa aigua. Cal triar el lloc adequat. Si pogués aniria cap a l'Alta Garrotxa, però no tinc tan de temps.

    ResponElimina
  4. Guapes fotos Ramón! Jo ahir vaig anar a Rupit, la riera feia goig de veure, gelada i amb caramelles per tot arreu, tot i que van molt de pressa fonent-se. El Salt de Sallent parcialment gelat, sempre és un espectacle veure'l. Penjaré alguna foto al blog... quan tingui temps.
    Petonàs al nas.

    ResponElimina

Llista de blocs