1 de nov. 2011


La gorga del Molí dels Murris és de les més agraïdes que hi ha. Agraïda és a l'estiu per a banyar-se i passar una bona tarda, i agraïda és ara per a contemplar la seva bellesa i relaxar la ment.

Aquesta ja és la seva cinquena entrada del bloc. No m'en cansaré. Però apart del bloc, tinc un projecte en ment i necessitava tornar-hi. Volia fer una foto diferent, i per això m'hi he acostat amb les botes de pescar del meu cunyat Esteve. Volia sorprendre i agafar la gorga per la part per on s'escola l'aigua.

A l'arribar he vist que ara, a la tardor, era impossible. Massa aigua i massa perillós. A l'estiu ho tornaré a intentar. Però llavors ja serà sense botes i el banyador i la barqueta que em vaig comprar per a poder desplaçar l'equip fotogràfic.

Tot i així, he posat els peus a l'aigua. I anant amb molt de compte de no relliscar (us puc assegurar que tenia públic que estava esperant una imatge per a comentar), he pogut fer aquesta foto. Com a mínim, és una foto diferent que transmet la grandària de la gorga i el blau turquesa de la seva aigua. Senzillament, el paradís.

Per cert, m'ha sorprès gratament l'anar i venir de gent. Està clar que si la gorga és una meravella, no només atrau gent a l'estiu. Segurament la web de turisme de Les Planes d'Hostoles hi té molt a veure. Els continguts valen molt la pena.

Si voleu saber com anar-hi, cliqueu aquí.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Llista de blocs