6 de jul. 2011

Aquesta és la segona gorga que vaig visitar Dissabe passat. Si bé a la primera no em vaig banyar, apart de remullar peus i cames, en aquesta sí que vaig posar-m'hi de cap a peus. Una maravella de transparència, tal com podeu veure a les imatges. La calor i l'estona que portava caminant per trobar-la varen fer la resta.

A mesura que vas recorreguent aquesta riera (vaig caminar una mica avall fins a trobar el pont de l'esquellerinc) et sembla que al riu li falten troços. Si no fos així, el riu seria completament planer, amb un pam d'aigua a molt estirar. Tot d'una t'adones que el riu s'enfonsa com si la llosa de pedra que forma el llit s'hagués trencat i hagués baixat un metre. En aquesta gorga es veu clarament. Apart de les pedres petites al seu voltant, el fons és completament llis, descansant sobre la llosa del fons.


1 comentaris:

Llista de blocs