23 de gen. 2011


Ahir Dissabte em vaig arribar a Santa Pau. Tot i que ja eren les 11 del matí, just creuar el poble, al primer tros ombríbol de la carretera, el termòmetre es va posar a dos graus sota zero. Amb aquest auguri, i el bombardeig de notícies sobre l'onada de fred, vaig pensar que la trobaria força glaçada. Com podeu veure per la imatge, hi havia uns quants "caramels" però no per destacar sobre la resta.

Si hi voleu anar, les indicacions les trobareu a la primera entrada de Can Batlle. Agafar el GR des de Santa Pau pot ser una molt bona opció.

2 comentaris:

  1. Increibles! M'encanten les teves fotos de gorgues, jo també sóc molt, diguem-ne, d'aigua.
    Salut.

    ResponElimina
  2. Boníssim el bloc!

    Estava buscant alguna cosa on veure les gorgues d'aquesta magnífica comarca i vaig trobar aquest bloc, molt i molt útil.

    Un salut!

    ResponElimina

Llista de blocs