27 de des. 2010

Per primera vegada, tot i ser hivern, vaig posar els peus a l'aigua per fer fotos a les gorgues. Ja fèia temps que em voltava pel cap, però no m'havia decidit. Maleïda mandra! Doncs bé, el meu cunyat em va deixar les botes d'anar a pescar i m'en vaig anar a Joanetes. Com que m'havia aixecat aviat, vaig tenir temps de passar per les 3 gorgues de Joanetes. La gorga blava, la bassa dels escurçons i el salt del roure.

Una experiència inoblidable. No és que les fotos hagi sortit millor o pitjor, però la lliberat de poder-te moure, tan a dins com a fora, amb seguretat, és increïble. Ja tinc una cosa per apuntar a la llista dels reis.

Aquesta primera foto correspon a la bassa dels escurçons. La foto que ja tenia quedava molt normal. Ara, feta des de dins l'aigua crec que la gorga guanya molt.


Aquesta segona foto correspon a la gorga blava. La darrera vegada que hi vaig anar estava plena de bardisses, i amb troncs al mig de la gorga. Una riuada recent s'ho ha endut tot i l'ha deixat així de neta. Per cert, aquesta foto també està feta des de dins l'aigua.


Aquesta tercera foto correspon al salt del roure. Aquí sí que no em vaig posar a dins. Primer de tot perque estava glaçada. I segon, és un salt tan difícil de fotografiar que he tornat a tirar la tovallola per trobar un angle diferent. Hi haré de tornar.


1 comentaris:

  1. Bon dia
    Em dic Francesc Cladellas i soc de Granollers
    Soc seguidor de aquest bloc i m'agradaria saber la posibilitat de aconseguir les coordenades de aquets racons tan bonics
    El meu mail (blocdecisco(arroba)gmail.com
    Gracies

    ResponElimina

Llista de blocs