4 d’ag. 2009


Preguntant es va a Roma. Jo em pensava que amb les dues gorgues que ja havia visitat, a Riudaura no n'hi hauria cap més. Per sort, vaig preguntar-ho i em va sorprendre quan em varen dir que les dues que havia visitat estaven massa lluny del poble, que eren massa ombrívoles i que l'aigua era massa freda per anar-s'hi a banyar. Em van indicar aquesta, que és la preferida pels de Riudaura, i una altra que encara haig de visitar (La Cugeba). Heus aquí cóm anar-hi.

Arribats a Riudaura, en comptes d'anar cap a l'església seguiu recte, deixant el poble vell a ma esquerra. Al final de les cases s'enfila una carretera asfaltada. Passareu per una casa a on sempre hi ha cavalls. Una mica més amunt, trobareu un trencant a la dreta cap a una casa anomenada "El roquer". Just a l'esquerra hi ha un camí que porta directament a aquesta gorga. Pot ser una bona excursió deixant el cotxe a Riudaura.

La gorga, tot i haver de travessar el riu per uns taulons, és de molt fàcil accés. I cosa estranya, si teniu sort fins i tot és assolellada.



5 comentaris:

  1. Hola Ramon, com molt bé dius, aquesta és la bassa preferida pels de Riudaura. En diem "la Surita" i és perfecta per anar-hi amb la mainada.

    ResponElimina
  2. Aquesta gorga no he anat encara... pero miran informacio va morir una noia l any 2012...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, és veritat. A les gorgues no hi ha socorristes, i la tranquil.litat de poder banyar-te sol conté els seus perills. Em va saber molt de greu. No la coneixia personalment, però era part de l'equip de cuina de l'institut de les meves filles. En pau descansi.

      Elimina
  3. Respostes
    1. Hola, Hi ha una pista asfaltada que va resseguint el torrent. Les gorgues queden a pocs metres. Fa pujada però és fàcil.

      Elimina

Llista de blocs