27 d’ag. 2011



Quan arribes a una gorga sempre hi ha una foto que t'agradaria fer però que no pots. Fer-la pot suposar trobar un camí fins a l'altra costat. Són moltes les vegades que aquest camí no existeix i que l'única solució és posar-te a l'aigua i nedar. Però quan arribes a l'altre costat, la càmera i el trípode continuen al lloc des d'on t'has posat a nedar.

Després d'uns dies a la platja vaig decidir comprar una barca inflable minúscula. D'aquestes que no fan ni un metre de llarg, però suficient fortes com per aguantar el pes de l'equip fotogràfic.

La gorga de la Mola (s'hi voleu anar-hi, podeu prémer a aquí) és una de les més grosses que hi ha al Brugent. La seva profunditat no permet caminar per ella i si en voleu tenir un altre punt de vista, l'única solució és nedar fins una mica més avall, a on el riu torna a agafar la profunditat normal. Coneguent-la i saben la foto que volia fer, vaig inflar la barqueta, vaig posar l'equip a dins, i em vaig posar a nedar.

Potser la foto no va quedar com m'hauria agradat, la gorga és més maca del que apareix, però l'experiència va ser gratificant.

1 comentaris:

  1. Ets un crack!!!! Estic mirant totes les fotos que, durant el meu "exili", m'havia perdut. T'he de dir que, evidentment , m'agraden totes. Curiosament aquest proper dissabte pujem una colla a Sant Aniol, m'ha fet gràcia veure el teu reportatge.
    Petonets de sucre. Ens veiem per aquí.

    ResponElimina

Llista de blocs