31 d’ag. 2011


Trencant la norma de només posar gorgues de la Garrotxa, avui he anat a Beget. De fet, si bé administrativament pertany al Ripollès, el paisatge és completament de l'Alta Garrotxa i no té gaire a veure amb els paisatges del Pirineu que podem trobar, per exemple, a Camprodon.

La gorga que hi ha a la riera de Salarsa és de les que fan afició. És de fàcil accés, l'aigua és transparent, el terra de pedres, amb un salt d'aigua al capdamunt, voltada per una paret amb estrats horitzontals preciosos i finalitzant amb una petita platja de còdols. Què més es pot demanar ?


6 comentaris:

  1. Hola!!
    Quin lloc mes maco! de fet com la resta de llocs que has publicat. A l'estiu m'agrada anar a llocs frescs i amb aigua, aixi que estic descobrint molts amb el blog.
    Gracies per compartir-los,
    Laura

    ResponElimina
  2. Gràcies Laura. Aquesta és la meva intenció.

    ResponElimina
  3. ...dons entre el pont del Bollasell i aquesta gorga n'hi ha una altre mooolt bonica!! al capdemont de la pujada que descrius surt un corriol que baixa empinat directe al gorg, espectacular...i una mica més avall del parquing que expliques, just passada una casa, on i aterrem els parapents i a un pont ( pont d'en quelet? crec recordar...un xic més avall del molí d'en quelet,en runes) dons just al costa del pont surt una pista, i just al començament un corriol te porta a una altre bassa no gens despreciable!!... per seguir ala zona de Beget, el camí que baixa de Rocabruna a Beget aprop d'aquest últim poble n'hi ha alguna de sorprenent!!...ui! ui! quants de secrets que t'explico!!!jaja Anims!!! i gràcies per l'enllaç...

    ResponElimina
  4. Merci Joan. Per cert que el teu blog m'agrada molt. Ahir a la nit el vaig estar llegint una estona. Això de fotografia i petit comentari, amb el teu estil característic, fa que enganxi.

    ResponElimina
  5. Hola,
    he descobert el teu blog i m'he enamorat!!
    Em podries indicar si us plau per s'ha d'anar per anar aquest gorg?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Maria, cau prop de Beget, al costat de la pista que porta cap a Oix, passat el pont d'en Quelet. A l'inici de la pujada hi ha un trencant que hi porta. Ara, a l'estiu, segur que trobaràs gent que hi va per allà mateix.

      Elimina

Llista de blocs