27 de des. 2010


Aquesta és la tercera entrada de la gorga del Molí dels Murris. La darrera vegada que la vaig visitar, a Setembre, va ser després d'unes pluges molt recents. L'aigua era tèrbola i baixava amb força. Estic content de les fotos que vaig fer, però no convidaven a anar-hi a prendre una remullada. Vaig pensar que hi havia de tornar al cap d'uns quants dies. Així l'aigua seria transparent, encara que la riera continuaria amb un cabal considerable.

Doncs hi vaig tornar, però a Novembre. No sé si vàren ser les pluges de Setembre o unes de més tard, però la morfologia de la gorga havia canviat. Una troç de la pedra tosca per on saltava l'aigua havia caigut. Són aquest parell de roques grosses que hi ha a primer terme.

De ben segur que no és el mateix que hi havia, però també estic segur que ningú deixarà d'anar-hi per haver canviat una mica la seva bellesa.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Llista de blocs